Dravý Martin Jakubec: Bude z neho hviezda TV JOJ?
9.7.2013 09:00
akt. 05.02.2019 02:06

Dravý Martin Jakubec: Bude z neho hviezda TV JOJ?

Uložiť článok
Nová televízna stanica SENZI TV, ktorej základom vysielania budú rôzne hudobné žánre a neskôr aj zábava, získala licenciu a 1. septembra 2013 spustí svoje vysielanie. 

SENZI TV bude na začiatku zameraná na vysielanie hudobnej produkcie rôznych žánrov, primárne na známe „repete“ hity, dychovku, revival music, folk ale aj balkánske klasiky, trampské, či svadobné hity a podobné žánre. "Pôjde tak vyslovene o oddychový kanál s obľúbenou hudbou, ktorú si budú môcť diváci zároveň aj objednať," uviedol pre spravodajský portál Aktuality.sk hovorca TV JOJ Jozef Gogola.

Boj o Martina Jakubca

Podľa medialne.sk prekvapením zrejme nebude ani fakt, že televízia na Kolibe urobí mediálny nákup roka a zo Šlágr TV stiahne 

s Božankou, ktorí tam majú svoje relácie. "V tejto chvíli je predčasne hovoriť o akýchkoľvek menách, ďalšie informácie o novej televízii prinesieme už čoskoro. V tejto chvíli o vami uvedených menách televízia neuvažuje. V hre sú iné mená," uviedol hovorca J. Gogola. O Jakubca sa však bijú aj iné televízie, s ktorými Martin intenzívne rokuje. Sú to slovenské regionálne, ale i české, v ktorých v súčasnosti vystupuje.

Jakubec chce zabávať ľudí v každom veku

2fotky v galérii Martin Jakubec

Ak len predsa televízia prejaví o Martina Jakubca záujem, je pripravený vytvoriť zábavnú šou, pri ktorej sa naozaj nebude nikto nudiť a podľa jeho slov, nebudú zaspávať doma v kresle. "Môj model zábavy funguje všade kde účinkujem, čoho základom je to, že viem čo moje publikum potrebuje a načo čaká. Ja som rodený komik a zabávač a k tomu ľudia moje piesne milujú. Ja ich nemôžem sklamať, to je moje ústredne motto. Pôjdem účinkovať sam alebo s Božankou, ktorá je momentálne číslo jedna všade," podotkol Jakubec.

SENZI televízia chce byť pre diváka alternatívou na odreagovanie, získanie pozitívnej nálady, počúvanie obľúbených hitov. SENZI TV bude vysielať 24 hodín denne, primárnou cieľovou skupinou budú diváci 40+, ktorí hľadajú iný kontent ako im poskytujú súčasne dostupné televízie.

"Na svoje si tak prídu diváci, ktorým v televízii chýbajú napríklad Repete, Senzi Senzus, Drišľak, pesničky z Vlachovky a ďalšie podobné žánre," dodal hovorca JOJ Gogola.

ČÍTAJTE VIAC O TÉME:
Martin Jakubec
Pridajte si Aktuality do svojho kanála správ Google.